diumenge, 12 de novembre del 2017

Corriols de Mataró

Després dels últims dies que hi ha hagut ja les primeres nevades alguns ja tenen al cap mes els esquís que la bici, però aquest dissabte venien els amics de Barcelona a coneixa corriols de Mataró, així que hem preparat una bona ruta de corriols per els nostres boscos

Vàrem començar anant en direcció a Can Flaquer a on pugem cap a la ermita de Sant Martí, parcer avui és el seu dia, encara que la festa la fan demà. Seguidament, anirem cap el sector nord mes humit i ombrívol, tot passant per la font de la Moreneta i font d’en Homs, les cames ja és van escalfant i anem entrant en calor, seguirem cap a Cal Gaig i tornem a pujar per buscar de nou la carena i seguir cap a can Nogueres, aquí els i tenim preparat un bon corriol de baixada, però per sorpresa nostra els boscos d’aquest secor estar trillats de pistes per netejar els bosc i els corriols han desaparegut, cagarela i encigalada per trobar algú conegut.

Al final trobem el corriol buscat però ja ha prop de l’Oasis, que hi farem!! Anirem doncs a buscar la cirereta de un corriol que vàrem trobar aquest estiu i que és a prop de la granja dels porcs, aquest sector encara esta intacta de la tala de bosc, però aquí tenim el tram de la “tomba”, que els nostres amics que fen gala de se uns experts en descensos s’ho baixant com si res, en el nostre cas el mestre d’aixa Txubi que era el primer cop que es trobava amb aquest pas el passa sense gaire despentinar-se, no serà així el vell amic Artur que després de provar el terra una mica mes amunt, en el pas clau i amb el cos encara en dolorit fa un pas enrere, jo indubtablement m’ho miro tot fen les fotos que surten com surten doncs aquesta colla van a tota llet. Seguim el corriol ja mes generós per mi fins trobar la pista que ens portarà a passar per la granja de porcs però per baix, per anar a buscar un nou corriol en baixada que ens portarà a la riera d’Argentona. L’Artur sembla recuperat i anima a la gent a seguir, pugem de nou per el torrent de Can Cabanyes per anar a buscar una part del corriol del Siscu, ja som a prop de casa, però per arrodonir el tema l’Artur fa passar als nous per el “pas de l’Angelo” que el superen amb nota.

Alex

Juanca

Txubi

Llovetixs

Artur

I res, una bona jornada de patacades doncs varen provar el terra la majoria, però que no hi varen faltar les riures i les anècdotes. Per arrodonir el xou unes bones birres i unes braves al bar de la plaça de Can Bergada, gracies Toniu per la convidada!!

32Km i 1100 metres de desnivell i vàrem xalar els xavals de BCN: Alex, Juanca, Toni Llovetixs i de la colla del Sorreig: Txubi, capita Artur i jo.